1-3 dages levering |14 dages returret |Unikt sortiment

Handelsbetingelser

 
 
 

Generelle oplysninger

(Udfyld med virksomhedens oplysninger, med mindre oplysningerne kan ses på forsiden af webshoppen)
Hill-House, Dirach Trading
CVR-nr. 21205338
Gl. Lyngevej 7-A, 3450 Allerød
Mailadresse: Info@hill-house.dk
2826 0406

 

Betaling

De mulige betalingsmåder er:

Dankort. Vi tager ikke kortgebyrer. 
Efter aftale, faktura (kun erhverv).

Betaling gennemført med kort godkendes og trækkes først når varerne sendes fra hill-house.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Der betales ikke kort-gebyr på Dankort.

Betalingsmåde ´EFTER AFTALE´ kan kun benyttes af virksomheder og offentlige institutioner, og kun såfremt De i forvejen har opnået en betalingsaftale med Hill-House, Dirach Trading.

Personer der handler på hill-house.dk skal være myndige

 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
 
Fragt

Levering af varer fra Hill-House, Dirach Trading anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelse sker med Post Danmark og leveringstid er 2-5 dage, dog med forbehold for weekend og helligdage, hvor der ikke sker forsendelser. Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil ordren dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering. Alle ordrer leveres fremover som postpakker via Post Danmark og kan følges i deres Track&Trace system. Du modtager en mail med pakkens nummer når vi afsender din ordre.

Fragtpriser:

Bemærk også, at du selv har mulighed for at afhente dine varer og dermed spare fragten. Du afkrydser blot i rubrikken "afhentning" under bestillingsprocessen. Før du henter dine varer, bedes du kontakte Hill-House, Dirach Trading for at aftale tid for afhentning.

Pakker uden omdeling: under 2kg: kr. 80,00, 2 - 5kg: kr. 90,00, 5 - 10kg: kr. 110,00, 10 - 15kg: kr. 150,00, 15 - 20kg: kr.170,00.

Pakker med omdeling: 0 - 1kg: Kr.80,00, 1 - 5kg: Kr. 107,00, 5-10kg: kr. 140,00, 10 - 15kg: Kr. 160,00, 15 - 20kg: kr. 225,00.

Man kan også vælge at få pakken leveret til sin arbejdsplads eller pakkeboks, derved sparer man turen til posthuset.

Hvis vi modtager en pakke retur, der er blevet afvist ved modtagelsen, eller ikke er afhentet på posthuset inden afhentningsfristens udløb, eftersender vi normalt ikke din ordre.
Vi henvender os til dig på e-mail og hvis vi ikke hører fra dig inden 8 dage, vil du få beløbet krediteret, dog fratrukket de aktuelle fragtomkostninger, samt et ekspeditionsgebyr på 50 kr. Hvis du senere vil have gennemført din ordre, må du betale portoudgifter igen.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Dog ikke for fødevarer, jvf.  www.forbrug. dk (Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen "Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk hjem til dig eller til din arbejdsplads"). Ved problemer med en varer eller fosendelse, så kontakt os, se nedenfor.
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@hill-house.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 Når varen returneres kan dette kun ske, hvis varen leveres i væsentligt samme stand, som da du modtog den. Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale fragtomkostninger og kunne bevise at varen er returneret, se vejledning her: www.forbrug.dk-fortrydelsesret.


Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

 


Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:
Hill-House, Dirach Trading
Gl. Lyngevej 7-A, 3450 Allerød 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale 

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:
Hill-House, Dirach Trading
Gl. Lyngevej 7-A, 3450 Allerød
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  
 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos Hill-house, Dirach Tradins og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.hill-house.dk er Jørgen Dirach.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@hill-house.dk.  

 

Fejl og mangler

Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl og stavefejl samt leveranceændringer fra vore leverandører som Hill-House, Dirach Trading ikke kan kontrollere.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Lisbeth Dirach. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

(eller indsæt url for det/de nævn, der er relevante for de varer eller ydelser, I sælger i webshoppen.)   
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 2019-08-01

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortydelsesformular (ret til og gem som PDF)